среда, 20. фебруар 2013.

Allegri: "Silvio mi ne sastavlja tim!"

Nakon što su italijanski mediji prenijeli vijest da je prvi čovjek Milana tražio od Allegrija da igra presing na Messija i sugerisao mu koji sastav da izvede, oglasio se i trener Rossonera.Milan večeras igra derbi meč Lige Šampiona protiv Barcelone.Ulog je veliki, Silvio Berlusconi želi da pruži svoj doprinos kada je u pitanju priprema ekipe za ovaj veliki duel.Massimiliano Allegri ističe da je Silvio Berlusconi čovjek koji je već dugo u fudbalu i kao takav poznaje ovu igru, naročito svoje igrače i svoj klub.Ipak, poručuje da mu se gazda ne miješa u posao."Nakon 25 godina u fudbalu, Silvio poznaje igru, obzirom da je najuspješniji predsjednik jednog fudbalskog kluba.Ipak, ja svakodnevno radim sa igračima i ja sam taj koji im daje savjete vezano za utakmicu sa Barcelonom.", rekao je Allegri koji ističe da se sa Berlsuconijem čuje i viđa dva puta nedjeljno."Kao i obično, čujemo se dva puta nedjeljno, svake nedjelje i tada razgovaramo o tekućim stvarima.On uvijek pita za sastav koji ću izvesti i daje svoje sugestije, koje ja i usvajam.", istakao je Allegri.

Нема коментара:

Постави коментар