понедељак, 2. септембар 2013.

Kaká:"Sa Balotellijem kao nekada sa Inzaghijem!"

Kaká smatra da će povratkom u Milan obnoviti svoju karijeru, i da će u partnertsvu sa Mariom Balotellijem podsjetiti na igre koje su nekada pružali on i Filippo Inzaghi.Kaká je rano jutros stigao u Milan kao slobodan igrač, u klub iz kojeg je i otišao u Real.On smatra da može da pomogne Balotelliju da postiže golove na isti onaj način na koji je to radio pomažući i 'Pippu' Inzaghiju, tokom prethodnog boravka na "San Siru"."Mario je sjajan igrač, i mnogo dobrih stvari možemo postići zajedno.Nadam se da ćemo ponoviti uspjehe koje sam imao sa 'Pippom' ", rekao je Kaká."Četiri godine su prošle i ja sam se vratio.Prije dvije nedjelje sam saznao da postoji mogućnost da se vratim, i znam da je ovaj transfer idealan za mene.Sanjao sam o tome da navijači ponovo skandiraju moje ime", dodao je on.

Нема коментара:

Постави коментар