уторак, 3. септембар 2013.

Kaka: "O ovome sam sanjao"

Brazilac po povratku na "San Siro" istakao da je poslednje dve nedelje "molio boga" da ponovo zaigra za Milan.Ricardo Kaka se vratio u tabor 'Rosonera' i potpisao dvogodišnju ugovor sa klubom u kome je stekao veliko ime u svetu fudbala."Ubeđen sam da je ovo pravi potez.Imao sam ogromnu želju da se vratim i samo sam o tome razmišljao i sanjao.Posle četiri godine se vraćam u sredinu za koju samtram da je idealna za mene.Imam želju da se dokažem kao kada sam kao klinac stigao prvi put.Moja ambicija je da kroz dobre partije dobijem poziv za učešće na Mundijalu u mojoj domovini sledeće godine.Moram da kažem da sam bio veoma tužan kada sam napuštao klub, sada se to valjda anuliralo kada sam se vratio." rekao je Kaka.Od njega se očekuje da ponovo beleži asistencije i 'hrani' Balotellija korisnim loptama."Siguran sam da ću odlično sarađivati sa Balotellijem kao što sam nekada sa Pippom Inzaghijem.On je strašan napadač." zaključio je Brazilac.

Нема коментара:

Постави коментар