субота, 20. април 2013.

Robinho ne želi iz Milana!

Brazilcu se sada ostaje na "San Siru" iako je zimus isticao da želi da se vrati u domovinu.Robinho negirao spekulacije da će napustiti tabor "Rossonera" na kraju sezone."Ne znam odakle vam to da odlazim.Gdje idem?Tačno je da sam u januaru proživljavao teške trenutke i da sam želio da se vratim u Brazil, ali to je sada iza mene.Veoma sam srećan u Milanu i polako se vraćam u formu.Želim da ostanem ovdje.Cilj ekipe je da sezonu što uspješnije privedemo kraju.Do kraja je ostalo još šest mečeva, i uvjeravam vas da to nisu moje posljednje utakmice u Milanu." izjavio je Robinho za 'Gazzetta dello Sport'.Milan u nedjelju (20:45) čeka gostovanje u Torinu kod lidera Juventusa.U jesenjem dijelu sezone "Rossoneri" su slavili protiv velikog rivala golom Robinha sa bijele tačke.

Нема коментара:

Постави коментар